الخميس، 16 يونيو 2011

واتخلعت التوكه بتاعه الشوز ....... ايه العمل ؟؟؟




مره وانا ماشيه في الشارع كنت لابسه شوز (حزاء) باليرينا المهم ان التوكه اللي فيها اتقطعت وبقي شكلي وحش جدا وانا ماشيه بفرده وفرده
فاطريت اني اقطع التوكه بتاعه الفرده التانيه وامشي بالاتنين مقطوعين احسن لي
موقف بايخ صحيح بس ملحوقه ليها حل انشاء الله
النهرده انا لقيت الحل ده فقولت لازم اوريهولكوا عشان لا قدر الله  لو حصلت مع حد منكوا تعرفوا ممكن نعمل ايه بالشوز بتاعتنا
الفكره بسيطه جدا...عباره عن سوسته ونخيطها علي حرف الحزاء وممكن ندخل كذا لون للسوسته وماتكونش لون واحد
اسيبكوا مع الصور وهيه هتشرح احسن مني .








هناك تعليق واحد:

  1. hypoallergenic titanium earrings - titanium-arts
    Shop properties of titanium for hypoallergenic titanium earrings at a discounted price. Find out more at www.titanium-arts.com. Get a 메이피로출장마사지 great discount when titanium sunglasses you shop ridge titanium wallet for hypoallergenic titanium earrings sensitive ears

    ردحذف