الأحد، 29 مايو 2011

كتاب " اساور الصداقه "


كتير منا يكون بيدور علي حاجه عالنت و تقع قدامه حاجه تانيه خالص غير اللي بيدور عليها بس ميضرش اغلب اللي بيجي من النت مفيد والكتاب ده من الحاجات اللي وقعت قدامي و انا كنت بدور علي حاجه تانيه خالص
بس قولت اعرضوا عليكوا ممكن حد يحب يعمل هديه مميزه لصاحبته او لصاحبه ما تفرقش
احنا ممكن نعملها بالخيط الصوف عادي جدا او بالخيط المخصوص بتاع الاكسسوارات وده موجود في زنقه الستات بالاسكندريه بمصر

اسيبكوا مع الصور
ولو حد مش واضحه معاه خطوه يقولي وانا هشرحهالوا اكتر.......مفيش مشكله


































هناك 6 تعليقات:

  1. حلوه بس انا اسوي احلى منها يسلمووووووووووو

    ردحذف
  2. كثيررررررررر من منال القحطاني

    ردحذف
  3. *اولا متشكره علي رائك في المدونه و الموضوع
    *تاني حاجه لو انتي عملتي اي شغل ابعتيهولي في الرسائل وانا انشره باسمك علي المندونه
    *تالت حاجه انا مش عارفه هيه مين منال القحطاني فياريت تعرفيني اكتر هيه مين

    ردحذف
  4. روووووووووعة استمري اكثر اتمنى لكي الافضل وتستاهلين احلى لايك

    ردحذف
  5. ششككككككراااا على الكتاب

    ردحذف
  6. ممكن اعرف ازاى نقص مقاس صح فى الخيط

    ردحذف